reklama

Slová na Valentína

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A ozvali sa slová!

*

A ozvala sa hora:

- Ak budem spiaci kameň,

a keď budeš držať v ruke

moje zkamenelé srdce,

zobudíš ma?

*

A ozvalo sa Slnko:

- Ak už bude deň,

čoskoro hneď na vzostupe,

otvoríš aj moje očka?

*

A hviezdy tiež sa ozvali:

- Ak máš len iskričku pod viečka,

aby som Ťa mohol videť,

schováš si aj mňa ta?

*

Aj jazero sa ozvalo:

- Ak budem zrkadlom požiaru,

a povzdych trávy,

vtedy budeš počuť aj mňa?

*

A ozvalo sa slovo:

- Ak malé svetieľko bude

na okraji Tvojích úst trblietať,

vyslovíš aj, že miľujem ťa?

*

Dokážeš si ešte

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

povedať, že

som nikdy nezabudla?

Na tancovačky,

na kvety

a

na krásnu lásku

na Valentína?

*

Ladislav Kátai

Ladislav Kátai

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodil som sa v znamení Panny, pre mňa sú sväté poriadok a romantika. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu